Zoek rond je postcode

(0 stemmen)
J F Kennedylaan 22
9981KB Uithuizen

Toon telefoonnummer, website en email adres...
Telefoon: (+31) 0614925624
Website:
E-mail adres: Stuur een berichttai.chi.uithuizen@gmail.com
53.4056766.667201
Gemiddelde waardering uit 0 stemmen

Bedrijfsomschrijving

Tai Chi vereniging Uithuizen

Tai Chi Tao & Qi Qong is de bewegingskunst vanuit het oude China. Je ziet vaak mensen in China in parken het Tai Chi beoefenen, dit Tai Chi kab ongewapend zijn od met bijvoorbeeld het rechtzwaard. De bedoeling van het Tai Chi is om een sterke geest in een krachtig lichaam te krijgen Rustige bewegingen wisselen zich af met snellere en explosieve bewegingen en ook zit in elke beweging een zelfverdedigingtechniek.

Het Tai Chi is ongedwongen en werk goed tegen de bijwerkingen van het drukke leven wat we allemaal hebben tegenwoordig. Naast het Tai Chi wordt er ook gewerkt mer Chi Kung, dit zijn energetische oefeningen die je helpen om energie op te wekken en je te focussen ergens op voor te bereiden of gewoon om te relaxen.

Naast Tai Chi en Chi Kung bieden we ook Sportmassage / Chinese massage aan. Informeer naar de mogelijkheden, natuurlijk is een proefles altijd gratis.

Kenmerken

Kenmerken:
Bijeenkomst
Cursussen
Evenementen
Opleidingen
Soort vereniging:
Sportvereniging
Groepslessen
Tai Chi
Qi Qong
Sport Uithuizen