Zoek rond je postcode

(8 stemmen)
postbus 655
1180AR Amstelveen

Toon telefoonnummer, website en email adres...
Telefoon: (+31) 0206459220
Fax: (+31) 0847246021
Website:
E-mail adres: Stuur een berichtinfo@sport-judoclub.nl
8 4.2352941176471 8.4
Gemiddelde waardering uit 8 stemmen

Bedrijfsomschrijving

De Sport & Judoclub (S&J) is een middelgrote vereniging, in (regio) Amsterdam, Ronde Venen, Loenen aan de Vecht en Breukelen, dat als doel heeft: Sport is Fun! Bewegen is de hoofdmoot en versterkt het recreatieve sfeer in de vereniging. Uiteraard is er ook ruimte voor wedstrijdjudoka's om zich te ontwikkelen. Lessen worden gegeven vanaf 3 jaar!!! Hiervoor zijn speciale 'buiteljudo' lessen gestart. Zie op de website meer informatie over de lestijden.

De vereniging organiseert ook veel activiteiten gedurende het lesseizoen. Zo is er om de maand een stageweekend dat naast het judo ook veel buitenactiviteiten op het programma heeft staan. De stageweek vloeit hieruit voort door een (mid)week op reis te gaan ergens naar een mooie plek in Nederland.

Tevens wordt er doorgaands 4 keer per jaar een toernooi georganiseerd om de judoka's te laten wennen aan het wedstrijdelement of gewoon om af te wisselen. Speciaal voor de kleintjes komen er elk jaar zwarte pieten langs voor een speciale zwarte pieten training. In de voorjaarsvakantie organiseert de S&J speciaal voor de thuisblijvers een judovierdaagse, dat net als alle andere vierdaagse activiteiten wordt beloond met een medaille.

Heeft u interesse dan kunt u zich opgeven voor proeflessen via proeflessen@sport-judoclub.nl

ALTIJD 2 GRATIS PROEFLESSEN!!!!

Kenmerken

Soort vereniging:
Sportvereniging

Plaats een review

Vereniging Gids is onderdeel van Xind-Media - Privacy verklaring - Plaats uw vereniging - Contact